Известие

Collapse
No announcement yet.

температура

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от MaDHaCkEr Покажи съобщение
    Релетата и вътре и вънка си работят и цъкат и резистора и бушона са чисто нови и пак не работи. Ток си идва навсякъде и не върти първа степен.
    това че релетата цъкат не е гаранция че работят. най-добре е да извадиш релето и да поставиш проверено работещо на негово място. можеш също на поставиш един кламер на клеми 30 и 87 на гнездото на релето. така симулираш затворено реле. правиш го това с кламера на релето за 1-ва степен и ако не завърти правиш следните замервания с включен вентилатор и без да вадиш буксите по инсталацията
    -напрежението на 2-та пина на буксата на вентилатора
    -напрежението на 2-та пина на резистора

    след това поставяш кламера на мястото на релето за 2-ра степен и ако не завърти замерваш пак напрежението на 2-та пина на буксата на вентилатора.
    точка

    Comment


    • #32
      Здравейте и от мен!Искам да използвам темата за да задам и аз един въпрос!Колко е температурата от тази снимка,и колко градуса е тази черта преди 120-те,90 или 100?Защото особено при включен климатик в градско каране винаги седи там на тази черта дори малко над нея,и се притеснявам в тия жеги!
      Attached Files
      sigpicAlfa Romeo 146 1.6i Twin Spark-120ps. 98

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Alex Shopov Покажи съобщение
        Здравейте и от мен!Искам да използвам темата за да задам и аз един въпрос!Колко е температурата от тази снимка,и колко градуса е тази черта преди 120-те,90 или 100?Защото особено при включен климатик в градско каране винаги седи там на тази черта дори малко над нея,и се притеснявам в тия жеги!
        Винаги съм мислил, че чертите означават (последователно) 40 - 60 - 80 (хоризонталната) - 100 - 120. Преди време, при диагностика на ГИ стрелката беше над 80 градуса (почти като на твоята снимка), а на лаптопа софтуера отчиташе 83 градуса.
        sigpic
        Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

        Comment


        • #34
          Възможно ли е чертите да са 40-70-80-90-120?Аз в началото си мислех че са така точно,но не съм сигурен и затова питам!
          sigpicAlfa Romeo 146 1.6i Twin Spark-120ps. 98

          Comment


          • #35
            Едва ли... На таблото има и други уреди - логиката трябва да е една и съща - тогава въпроса касае и нивото на горивото (дали е 1/4 или 1/6 например ненадписаната черта :–) ), а пък защо не и километража...? Най-вероятно и логично е 40-60-80-100-120.
            sigpic
            Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Alex Shopov Покажи съобщение
              Здравейте и от мен!Искам да използвам темата за да задам и аз един въпрос!Колко е температурата от тази снимка,и колко градуса е тази черта преди 120-те,90 или 100?Защото особено при включен климатик в градско каране винаги седи там на тази черта дори малко над нея,и се притеснявам в тия жеги!
              При мене там се пада една червена, на която трябва да застане стрелката- значи си е на ред. Следващата бяла черта е на 100, но все пак поглеждай и ако мине следващата черта значи имаш проблем.

              п.с. Аз отивам на радиатор- перката включва, но температурата не пада, въздушната струя също не охлажда и май ми е запушен радиатора. Ако някой е имал подобен проблем и го е решил някак да свирка, че да не се окаже с новия радиатор пак да имам проблеми.
              145 1.6 boxer
              146ti

              Comment


              • #37
                преди малко пробвах това с кламера на релето за 1 степен /студен мотор/ симулирах затворена верига, но перката не върти, а 2-ра степен си работи към какво да се насоча..?
                -------------------------------
                ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                Comment


                • #38
                  резистора определено или термобушона му.

                  ПП
                  укъси двата пина на резистора и пак постави кламера на релето на 1-ва.
                  Last edited by kolev; d.m.y г., 18:41.
                  точка

                  Comment


                  • #39
                    къде се намира тоя резистор и тремобушона?
                    -------------------------------
                    ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                    ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                    Comment


                    • #40
                      или върху радиатора или до вентилатора. дебел зелен цилиндър е. термобушона му е едно цилиндърче точно под него. има теми по въпроса.
                      точка

                      Comment


                      • #41
                        А ако се сложи датчик да се пуска по-рано перката няма ли да е по-добре?
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          ---
                          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 19:44.
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • #43
                            Не, при мен 1-ва степен не работи.- и не видях никъде около радиатора и перката зелен цилиндър явно при мен се намира на др. място
                            -------------------------------
                            ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                            ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                              И водната помпа с превьртяла турбинка дава подобен симптом. Ако като "позагрее", при по високи обороти температурата е по ниска, е почти сигурно че е превьртяла. Ако е сигурно че е с метална турбинка, вече може да се сьмнявате вя радияторьт
                              Помпата няма 1000 км, не, че не е възможно да превърти, но не искам и да си помислям за това.
                              Last edited by tonov; d.m.y г., 10:48.
                              145 1.6 boxer
                              146ti

                              Comment


                              • #45
                                при мен на радиатора няма датчици нито релета има място за термобушон ама него го няма нито има кабели за такъв, има ли модели 146 които нямат такъв бушон или при мен е премахнат..защото имам реле за 1 степен при бушоните в купето..
                                /нямам климатик/
                                Last edited by bobi_kz; d.m.y г., 11:30.
                                -------------------------------
                                ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                                ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                                Comment

                                Working...
                                X